Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pisana | użytkownik

imię i nazwiskokatarzyna adreskatowice zarejestrowany29.02.2008 @15:07:58 ostatnio na stronie17.02.2012 @15:46:22

bla bla bla...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty20 komentarze1268 posty na forum3

komputer / sprzęt
nikon d80, kit 18-135 + nikkor 50 + nikkor micro 60

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~HaMaRaTeSzUn    31.07.2009 @12:13:19
nie ma problemu
_______
Chyba za dużo energii poświęcamy na to, żeby być lubiani i popularni, a za mało - by być w czymś dobrzy. Naprawdę dobrzy. Czy to się komuś podoba, czy nie...
~jinasty    31.07.2009 @09:18:59
dzięki za komentarz, pozdrawiam i zapraszam ponownie
~BeataKrynicka    27.07.2009 @18:19:19
dzięki
pozdrawiam
~monis034    24.07.2009 @15:14:15
literowka Wtedy byloby to juz inne zdjecie. Pozdrawiam
~monis034    24.07.2009 @15:08:27
buzka...za ciezka?
~BeataKrynicka    24.07.2009 @14:28:52
dziękuje
miłego weekendu życzę
~nieprawidlowa    23.07.2009 @12:19:48
potrafię przyjąć krytykę i odnieść ją do dalszych działań pozdrawiam.
~nieprawidlowa    23.07.2009 @12:16:21
dzieki za rade.
~extremesheila    17.07.2009 @13:01:14
hahaha po pierwsze swietne profilowe:D
po drugie dzieki za opinie
mam podobne zdanie, retusz w moim mniemaniu ma ukryc niedoskonalosci a nie robic plastikowa lale
pozdrawiam cieplo
ostatnio edytowane: 2009-07-17 13:18:54
_______
live --- love --- laugh
~Nathashah    16.07.2009 @21:07:45
pięknie dziękuję za dobre słowo
~Pioo    16.07.2009 @14:28:44
Moim celem nie był reportaż,a człowiek i tablica reklamowa nie jest tu obiektem,który chciałem pokazać.Jest dokładnie tak jak chciałem.Pozdrawiam.
~niszowa    16.07.2009 @13:54:51
jeszcze się uczę,
więc popracuje nad tym
a krytyka mile widziana
_______
komentarz mówi więcej o osobie wystawiającej niż o samej pracy...
~LubieJogurt77    15.07.2009 @12:00:30
Fakt, zdjęcie takiego gorsetu po kilku godzinnej sesji było ulgą, bo sama go miałam również na sobie ;]
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~LubieJogurt77    14.07.2009 @18:40:39
Nie zrozumiałam komentarza Ale dzięki za ocenę.
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~dredzik65    14.07.2009 @11:45:09
dzięki
~tolografia    14.07.2009 @08:45:03
dziękuję
_______
to, co się dzieje, naprawdę nie istnieje...
~matchless    13.07.2009 @15:54:11
To go usun stemplem ;p.
_______
“Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi się o kase, a mistrz martwi się o światło.”
~idziaa    13.07.2009 @15:41:35
~Abla    12.07.2009 @11:34:56
dziękuję
~BeataKrynicka    08.07.2009 @23:37:59
teraz to nie wiem co powiedzieć
dziękuje
~CzarlsBronson    08.07.2009 @13:56:24
Dziękuje serdecznie
-amarantowasowa    07.07.2009 @12:24:47
dziękuje Skarb
~plasti    01.07.2009 @23:23:50
THX
~kundelyo    26.06.2009 @10:25:35
dzięki wielkie!
~zabcialdz    25.06.2009 @17:33:11
:D
_______
I can flight... but I want his wings
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt